11 mars


hej, idag har det vare en sms dag, alltid lika trevligt att smsa med denna snygging ! :) visst, jag smsar ganska mycket alla dagar, men har inget mer att skriva om dagen.

Eller jo, kan säga välkommen tillbaka till mina jeans som har haft en paus i min garderob några månader för det blev nå fläckar på dom. Men nu har det ju blivit modernt med lite slitna och håliga jeans, så smarta emelie kom ju med ett kanon tips till mig som jag inte hade tänkt på, om man ska göra snygga hål i byxorna ska man använda sig av en fil ! jag har alltid försökt med en sax eller kniv och misslyckats... men så nu jag kom på värsta smarta idéen.  jag kan ju göra hål i mina byxor där fläckarna är ! så jag gjorde ett försök och jag blev faktiskt rätt nöjd :D gillade dom rätt mycket förut och nu kan jag använda dom igen, KANON ! tack så jätte mkt emelie!
 det här blev då resultatet (: fast alla hål syns inte så bra...

men nu ska jag försöka koncentrera mig på no:n, ska nämligen ha prov imrn, hoppas jag hinner lära mig nått. har inte pluggat så mkt än. aja, det går nog bra (:  ska lägga mig tidigt ikväll, bra att sova på det tills nästa dag, då sitter det ! ;)

men hare bra, pussshej <3


Kommentarer
Postat av: christina

dom blev skitsnygga :)<3 kanske ska jag ta och slita mina jeans också ;P

2009-03-14 @ 01:20:14
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack!:D<3 jade tycker ja !:)

2009-03-14 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0