23 juni

idag är det bara 6 veckor kvar innan jag åker =D kommer gå riktigt snabbt så ska verkligen försöka ta vara på varendaste dag! 

mådde mkt bättre igår, så på förmiddagen låg jag och solade, sedan gjorde jag mig klar för att åka in till jobbet :) gick en sväng på stan först, köpte ett par jeans på gina. Är bara halvnöjd med dom, men det var halv priset på dom, så jag köpte dom ändå :) (lägger kanske in en liten bild på dom ikväll) gick sedan upp till jobbet till kl.4 och började jobba. gick rätt bra, fick in 9 stycken :)  åkte sedan hem och la mig i sängen och kollade på film, Step Up 2 blev det, var faktiskt rätt bra!

Idag har jag bara målat vårat nya plank och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka in till jobbet. Tänkte kolla om jag kan börja lite tidigare så jag hinner med 21.15 bussen hem :)

Är ledig imrn, så hör av er om ni vill hitta på nått! =D

pusss

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vart jobbar du ? :)

2009-07-05 @ 22:07:33
Postat av: Anonym

på Aroma Tech :)

2009-07-28 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0