21 juni

Idag kom solen och värmen iaf =D fast vaknade upp med lite feber, huvudvärk och halsont, typiskt när det ska vara fint väder!  fick sjukanmäla mig från jobbet, kände att det inte skulle gå att sitta och prata i 5 timmar med min hals idag, så blev hemma och tog det lugnt, la mig ute i solen ett tag :) mådde lite bättre på eftermiddagen så jag hjälpte mamma ute i trädgården. Har nyss legat och kollat på en film på tvn i 2 timmar och nu har febern kommit tillbaka också. Inte så roligt och prata med kompisarna som är ute och grillar och man själv sitter hemma och är sjuk :( men sånt är livet :)

Imrn är jag uppskriven på jobbet igen, hoppas jag mår bättre så jag kan åka in och jobba, behöver pengar !=D
Har nämligen upptäckt att jag har absolut nästan inga kläder som jag vill använda, visst jag har massor av kläder, men är så less på dom, så det känns som om jag har samma kläder hela tiden! Tycker verkligen inte om den känslan, skulle vilja ha en STOR garderob med MASSOR av kläder så jag inte ens kunde bestämma mig vilken av alla tröjjor/byxor/klänningar/skor jag skulle ha på mig för alla var ju så himla fina. Och det blev ju så svårt för jag var ju nu tvungen att välja mellan flera tiotal av varje plagg, den känslan skulle jag vilja ha varje morgon! =D hehe. kommer ju aldrig hända, men man kan ju alltid hoppas att man vinner en väldigt stor summa på nån lott nångång eller liknande ;) 

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film så jag blir bättre och kan jobba imrn, får ju en liten slant då iaf ;) 

godnattt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0