20 juli

Midsommar blev bra igår :) blev inte att jag åt hos grannen, blev för sent. Viktoria kom hit till mig istället och tog med sig kött så vi grillade :) efter att ha ätit och gjort oss klar cyklade vi till evelina och var där ett tag med evelina, emma och elin. efter att ha umgåtts lite där tog vi cyklarna till svartvik och hade väldigt trevligt :) träffade mkt roligt folk ! tog sedan en cykeltur hem igen och hoppade ner i sängen. Har tyvärr inga bilder från kvällen, glömde helt bort att knäppa. usch vad dålig jag är på det!

Vaknade upp med huvudvärk, nästäppa och halsont, inge vidare. Satt bara i sängen och läste bloggar fram till klockan 20 i 2 då chefen ringde och ville att jag skulle komma in och jobba. mådde inte toppen, men varför inte ? sitter ändå på en stol och bara pratar i telefonen, inte så ansträngande :) hoppade in i duschen och kom nästan ut lika snabbt igen, lätt mitt dusch rekord på kort tid! gjorde mig klar på 25min, men åkte in till jobbet i blött hår, inge smink och myskläder. Varken började eller slutade bra, gick hem med 1bok, verkligen inte bra!  

När jag kom hem så hade vi besök av Maud. Satte mig och pratade med henne och mamma, sedan fick vi för oss att vi skulle spela kort, och det gjorde vi flera timmar, hade riktigt roligt med mkt skratt !

Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen och slå på en film, ska se klart YES MAN! trodde inte att den skulle vara nå bra, men började kolla på den för jag hade sett alla andra filmer jag hade på datorn, och den var faktiskt kanon ! :) inte den bästa filmen jag sett, men se värd iaf! Hoppas bara att jag vaknar upp frisk & kry ! ska ju in och jobba imrn också, börjar 3. Vill inte sitta där och låta som anka och ha svårt och prata för jag bara kan andas med munnen som jag gjorde idag.

Vill att det fina vädret ska komma fram nångång också så man får känslan av sommarlov som jag inte riktigt har fått än, men nästa helg ska det tydligen komma. Värmen också ! :D  har nämligen hört att det ska bli 27grader på söndagen, JIIPPPI!!! =D  men man kan ju tyvärr inte alltid lita på dessa väder prognoser...

Men nu ska jag sova, godnattt & sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0