28 juli

6 dagar kvar nu!!!! hur ska jag hinna med mig ? känns som det är tusen saker jag ska göra och lika många kompisar jag vill hinna umgås med.  men det är nog bara att gilla läget.

idag har jag tagit fram alla kläder jag ska ha med mig och lagt i olika högar :)  sen lagade jag mat till familjen och efter att ha ätit så gjorde jag mig klar för skoogh skulle skjutsa viktoria till hennes match och så ville jag kolla på den så jag följde med dit, så jag och skoogh satt och kollade på den :) det var rätt kul att kolla faktiskt, synd bara att dom förlorade. men viktoria var duktig iaf :)

sedan åkte vi och köpte mat på max och åkte ner till hamnen och åt och sedan åkte vi vidare till kvissleby, åkte en liten ruda och sen for jag hem :)  

imrn ska jag och viktoria till stranden och sola :) så hoppas det är fint väder, ska vara där runt 10 har vi bestämmt så får ställa klockarn :)

nä nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på sex and the city, hinner aldrig se klart den för jag somnar hela tiden.

men godnatt&sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0