27 juli


har nu suttit och skrivit texter till alla bilder jag har satt in i ett fotoalbum som jag ska ge till min värdfamilj. det är bilder på mig och min familj och sånt :P  inte så mkt kvar nu men hinner inge mer just nu.

ska snart hoppa in i duschen och sedan åka in till stan, ska köpa lite saker som fattas till min packning, måste köpa en klänning också, för jag ska ju på bröllop dagen efter jag kommer till min familj med dom :) sen kanske jag ska säga hejdå till min underbara gamla klass kompis jonathan, han åker bort på onsdag, så måste göra det nu. hoppas jag får tag på han bara :)

ska jobba ikväll också, sista dan på jobbet! :)  vet inte rktigt vad jag ska göra sen, vill hitta på nått iaf :) måste verkligen ta vara på de få dagar som är kvar!!!

klockan springer iväg ser jag, måste hoppa in i duschen nu.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0