27 juli

god kväll :)

idag har jag vare på stan, träffade först jonathan, vi gick runt på stan och pratade lite, sedan var det dags för att säga hejdå, usch va det är hemskt ! vi har lovat varandra att vi ska hålla kontakten medans jag är borta iaf :)
sedan gick jag runt på stan med mamma, hade tusen saker att köpa typ, men hittade bara ett par skor...


sedan gick jag upp till jobbet och jobbade sista dagen :) sedan sa jag hejdå till alla, kommer verkligen sakna alla dessa underbara människor :)  men jag ska hålla det jag lovat och skicka vykort ! :) 

efter jobbet  tog jag bussen hem till kvissle, när jag kom till mopeden så var det någon som hade varit så gullig och lagt två röda rosor på den, har ingen aning om vem de kan vara så skulle bli ännu gladare om jag fick veta vem de var :) aja, gulligt gjort iaf ! =)

for sedan hem till viktoria, douglas och oskar :)  där hade vi en väldigt trevlig kväll!

men nu ska jag slå  på sex and the city, så himla bra!

godnatt&sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0