25 juli

nu är det bara 10 dagar kvar tills jag på väg till New York!
kollade mailen när jag vaknade som vanligt och kollade om jag hade fått nått mail från min värdmamma, och ja, det hade jag!  hon hade fått mina restider från New York till dom och det ser ut som det blir en jobbig dag...

ska byta plan 2ggr innan jag är framme, först mellanlandar jag i Atlanta, Georgia, som är världens största flygplats, därifrån fortsätter jag till Minneapolis och sedan vidare till Eau Claire där min familj står och väntar på mig :D  fick ett mail för nån dag sedan där det stod bla:  Don't be surprised if we clap our hands, call-out your name, or cry (I'll probably be the one to cry).  Min värdmamma Stephanie ar så himla gullig :)

Nu ska jag fortsätta packa ner allt i mitt rum, är nästan klar :)

Ikväll kommer min mormor&morfar och min mammas systers familj hit för att säga hejdå till mig, dom bor i hudik och gävle så det är en bit dit, så dom gör det nu, blir mitt första hejdå innan jag åker! 

nä nu ropar mamma, pusss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag åker med EF. Är då camp nu. :)

2009-07-25 @ 23:48:52
URL: http://linneaiwisconsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0