24 juli

Nu var det längesedan jag bloggade, ibland klagar man på att man inte har nått att skriva, men rätt vad det är så har man inte tid att skriva för man gör massa andra saker. aja, nu ska jag faktiskt bli bättre.
 
bara 12 dagar kvar tills jag åker!!!! helt sjukt.  har lovat mig själv att jag ska blogga där under hela mitt år, dels för att vänner och familj ska kunna läsa om hur jag har det och vad jag gör på dagarna så jag slipper sitta och maila till alla :) sedan för att jag ska kunna gå tillbaka senare och läsa vad jag har gjort oså :)

klockan är nu 00.38 och jag sitter här med halsont, borde sova så jag blir helt frisk! blev sjuk i tisdags och låg då med 39.5 graders feber. på onsdagen mådde jag bättre på förmiddagen men det kom tillbaka senare, fick världens huvudvärk och hade ont i nacken och halsen också, så spenderade hela kvällen i sängen.

Imorse vaknade jag upp och kände mig bättre men inte helt bra, men det försvann sedan me hade fortfarande ont i halsen. fick sjukanmäla mig från jobbet, kändes inte som om min hals skulle klara av att sitta och prata i telefonen i 5 timmar. 

hade en tid på nagelkliniken för en fransk förstärkning kl. 13.30 som jag då åkte in och gjorde. hade pressentkort där satt var tvungen att utnyttja det nu innan jag åker. blev väldigt bra faktiskt, och mina naglar är STEN hårda kan jag lova ;) grymt skönt, då går dom inte av iaf :)

Imrn så ska jag packa ner alla saker i mitt rum och alla kläder i garderoben i kartonger och ställa undan, förutom det jag ska ha med mig då förståss :) så Rebecca som kommer hit sen får plats.

nä nu ska jag skriva ett mail till min "familj" i usa som jag kan skicka iväg imrn, sen ska jag sova :)  godnatt

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Yeay, va kul att höra! Ja precis, jag åker med Explorius :) Var åker du ifrån och vart ska du? :)

2009-07-24 @ 08:47:11
URL: http://teasinglucy.blogg.se/
Postat av: amanda

skojigt :)

aah, jag åker från sthlm. vart i usa ska du? :)

du kan adda mig om du vill

2009-07-25 @ 01:49:47
URL: http://amandasresa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Yeey vad kul med Wisconsin! Det kommer verkligen bli grymt. Vilka åker du med?

2009-07-25 @ 04:21:03
URL: http://linneaiwisconsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0