4 februari

efter att ha kollat klart på one tree hill som inte var så jätte bra idag kom mamma hem med pizza till mig och min lillasyster Frida (: hon och pappa skulle tydligen på bio. Efter att ha ätit så pluggade jag lite till musik provet jag skulle ha imrn men kom sedan på att jag inte hinner göra det imorgon, så jag satte mig framför datorn istället och tänkte skriva lite på son som jag och christina håller på med, men jag orkade inte. Vi ska göra en redovisning om judendomen. skit drygt. Sedan hade mamma bett mig gå ut och gå med våran hund Riccoh, men jag hade verkligen ingen lust med det så jag släppte ut han på gården som vi brukar göra när vi inte har tid att gå ut och gå.  har ganska stor tomt och han brukar inte springa bort, men sedan glömde jag bort han, kom på annat att göra satt när mamma och pappa kom hem efter typ 10min, (tur att de inte var längre) så var han borta. Då vare bara för mig och Frida att gå ut på en promenad och leta, men han fanns ingenstans så då gick vi hem igen, efter att ha hade vare borta typ 1 timme så ringde någon och sa att dom hade hittat han, väldigt tur. Det var så precis att reflexhalsbandet han alltid har på sig men namn och telefon nr hade han inte just den här gången när han sprang bort, så de var en väldans tur att dom fick tag i vårat nr:) Jag och pappa åkte och hämtade han och nu kom jag nyss hem och ska väl försöka sova snart, ska upp tidigt imrn och fira mammsen för att hon fyller år :) och första timmen har vi ett nationellt prov i svenska, ska skriva uppsatts och lektionen är 3 timmar, dryyygt. Hoppas de går bra iaf :) nänu ska jag sova, godnatt =D<3


Kommentarer
Postat av: anonym

Du bryr dig ju inte

2009-02-05 @ 22:00:43
Postat av: Anonym

Du bryr dig ju inte

2009-02-05 @ 22:28:56
Postat av: johanna

DET GÖR JAG JU.

2009-02-05 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0