5 februari

idag försov jag mig somvanligt, stressade sönder men hann som tur med pappa när han åkte satt jag slapp gå till skolan, klockan halv 9 hade vi nationellt prov, de gick verkligen skit. Efter det slutade jag iaf för att jag hade ett litet ärende i stan, så då tog ja 12 bussen in till stan och cassandra var så snäll och följde med mig för jag hade massa tid över och visst inte vad jag skulle hitta på...så vi åkte in och satte oss på waynes coffee, deras lattte är hur god som hellst :D satt där en och en halv timme kanske :D haha vi höll på att garva ihjäl oss för de var en kille som satt och balanserade en sked på näsan och kinden, såg skit fult ut xD sedan gick vi därifrån och jag tog bussen till mammas jobb i kuben och cassandra åkte hem, var på mammas jobb ett tag och sedan skjutsade hon mig till mitt jobb där jag skulle vara klockan 5 :D idag var det min sista kursdag och då fick jag först sitta och lyssna på en tjej som heter Anja, as snäll var hon och det är alla andra där också. sedan mot slutet fick jag ringa själv och jag bokade in en visning, då när jag hade lagt på skrek alla GRATTIS :D dom är så himla roliga :P ska jobba på riktigt imrn och på söndag också, längtar redan :P och imrn vare nått så då beställer dom middag från biteline och har massa godis och chips som dom bjussar på :D aja, kl.9 åkte jag hem och då ringde jag douglas <3 pratade massa skit med han och nu sitter jag här och fikar och skriver, men ska sova snart, pusspuss godnatt (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0