27 februari

kan börja med att säga att det har vare världens sämsta dag idag typ (: skolan var skit, sen skulle jag in till stan och shoppa lite, fick ju min lön igår, men när jag kommer till stan idag och kollar hur mkt det var på kortet så hade jag fått alldeles för lite lön. dom hade glömt en 0 !  och ja ni, ni vet ju att en 0 gör väldigt stor skillnad, vart så grymt less, ringde till chefen och hon skulle fixa det där så nu får jag resten på onsdag...hade råd med väskan jag skulle köpa idag iaf, åkte sedan hem, nu ska jag packa sen åker jag upp till björnrike, ni får ju gärna höra av er nått (: kommer hem på tisdag kväll eller onsdag. mamma har hyrt nått mobilt bredband och jag får låna syrrans bärbara iaf (: KANON ! :D men nu ska jag packa klart. pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0