25 februari

hejhejhej ! har vare en rolig dag idag, mycket skratt ! kort dag också, slutade 13:10 :) andreas&christina skjutsade hem mig, gjorde inte så mkt när jag kom hem, tog det mest lugnt. sov en timme också, sjukt skönt vare =) nu äre bara torsdag och fredag kvar, sen blire lov :D:D  vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men åker nog upp till husvagnen i björnrike på torsdag morgon, blir väl där tills söndag. ska åka massor med skiiiidor och bara tare lugnt. har inte åkt skidor på jätte länge. ska sätta min 3a också har jag bestämmt ! nån mer som ska till björnrike som vill åka med mig ? :D bara att höra av sig isf. nu ska jag ta och fika lite och sedan krypa ner i sängen och kolla på one tree hill tror ja. pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0