24 februari

hejsan     idag äre fettisdag, smarrrrrigt =D  älskar semlor, fast utan mandelmassa är godast. Hade sovmorgon imorse, riktigt skönt ! På lunchen gick jag och nåra och köpte semlor, sedan åt vi dom på engelskan, skit gott men mäktigt, vart ju nästan illamående. Efter skolan tog jag bussen hem. kl5 skulle ja vara med på nått informationsmöte EF hade online. Fick ställa massa frågor som dom svarade på och sen berättade dom om hur året skulle vara. en tjej som hette Filppa berättade även om hennes år som hon hade spenderat i missisippi, verkade vara hur kul som helst :D jag måste verkligen komma med, skulle vara så grymt kul. aja, imrn ringer dom väl och ska boka in en tid för intervjun, sen efter en vecka efter det typ så får jag reda på om jag kommer med, jag hoppas verkligen det ! men nu ska jag hoppa ner i sängen med lillasyster och kolla på one tree hill :D pussshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då är de ju en gräddbulle ju :O sepe

2009-02-25 @ 15:35:33
Postat av: Maria

Men Johanna, mandelmassan är ju de goaste i semlorna!

2009-03-02 @ 23:27:26
URL: http://domdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0