23 februari

Hejsan, idag började jag 20 i 9, tog en promenad till skolan idag, var ju inte så kallt. Började med att vi hade SO, sen hade vi håltimme från tyskan så då hade vi typ en och en halv timmes rast, sköönt (: hade sedan svenska en halv timme sen slutade vi för vi skulle inte ha någon hk idag. Tog en promenad hem och nu har jag inte så gjort så mkt. Ska snart fixa lite mat och göra mig klar sen åker jag in till jobbet med 4 bussen.

Jag funderar starkt på att åka  till USA ett år på high school (: har funderat på det ganska länge men har vare tveksam för jag är så dålig på engelska. Men jag tror man lär sig ganska fort när man väl är där. skulle nog ångra mig om jag inte valde att åka. mamma pratade med ef (dom jag vill åka med) idag, och det var fortfarande inte försent att boka så man åker redan till hösten. det vill jag göra isf. blir jobbigt att åka mitt i gymnasiet.  bättre att åka innan och börja gymnasiet när man kmr tillbaka, visst, man kommer ju efter ett år i skolan. men jag hoppas det är värt de :D så nu gäller det bara att jag kommer med och har tillräckligt med kunskaper i engelska som jag är lite tveksam på att jag har :P måste också bestämma mig helt och hållet, är fortfarande lite tveksam, kmr ju vara borta typ 9 månader, det är ju ganska länge, så man missar ju allt här hemma liksom. men de lutar nog åt att jag vill åka iaf (: vi får se hur de blir, måste ju bestämma mig snart för det är ju inte så långt tills augusti ändå ju, kommer ju vara skit mycket man ska förbereda och så :P

aja, nu ska jag laga lite mat som jag ska ta med mig till jobbet som middag, slutar halv 10 ikväll. hoppas verkligen att jag bokar in fler än 3 ikväll, fick ju tyvärr bara in 3 bok i lördags, behöver verkligen det, om jag bokar in fler än 9 så blir jag nöjd :D  Nu kom frida och hennes kompis och skulle baka chokladbollar, ska hjälpa dom med det också innan jag åker så jag får smaka några, grymt gott :D hehe.  pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0