22 februari

hej, skrev inge mer igår. var inte på humör för de. hade världens sämsta dag i. gick sämst på på jobbet igår också, fick bara in 3st bok. slutade kl.8, tog bussen hem, sen åkte jag, mamma&pappa till statoil och köpte karameller (: åkte hem och satte mig i soffan och kollade på tv, somnade typ kvart i 4 med kläder på och allt. vaknade 9 och hade ont i hela kroppen och ena armen hade somnat för jag hade legat så konstigt :P klockan halv 12 drog mamma och pappa med mig ut i skogen med våran hund. var rätt skönt att gå en liten promenad faktiskt, känner mig på mkt bättre humör idag :) ska ta och plugga lite tyska nu ja, fyfan vad tråkigt. men jag måste :(  aja, hare bra, pussshej :)<3

du måste fan vara hjärtlös !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0