21 februari

hejsan, igår var jag på skolan och efter skolan åkte jag in till stan för att sedan gå upp till jobbet. började halv 5 men gick upp halv 4 typ. satt det ett tag och kollade sedan på när amanda fixade till anja för hon skulle ut efter jobbet :) hon blev jätte fin. sen klockan halv 5 så började jag och ringa, det gick skit dåligt, från början svarade typ inga och dom som
svarade var jätte otrevliga. fick bara in 2st på hela kvällen :o skit dåligt. men förra gången fick jag ju in 10 iaf :)

Idag klev jag upp kl.11 och åt frukost, sedan hoppade jag in i duschen och sen har jag gjort mig iordning & fixat lite saker. ska ta kvart över 2 bussen in till jobbet så farmor kommer och skjutsar mig till bussen kl.2 (: nä nu ska jag äta lite lunch och gå ut och gå med hunden och fixa det sista innan jag åker. efter jobbet så ska jag nog vara med douglas :)<3 har inte vare med honom sen söndags. men jag skriver nog lite mer ikvälll, pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0