19 februari

hejsan, hann inte skriva igår, men igår hände väl inget spec, efter skolan åkte jag till mammas jobb och väntade på att åka till mitt jobb, började halv 5 som jag gör varje vardag jag jobbar, gick väldigt bra måste jag säga, slog mitt rekord och bokade in 10 st (: åkte sedan hem och sov. 

Idag var det en skön dag i skolan, men konstigt nog kändes den grymt lång. Började med att vi hade idrott, spelade bara pingis i typ 20 min sen fick vi gå, hade rast en timme, sen skulle vi spela teater, de var rätt tråkigt, aja, efter de hade vi lunch och sen gick vi till opalen där vi skulle kolla på nån föreläsning om att man ska akta sig när man är ute på internett för sånna som låtsas vara någon annan dom egentligen inte är, så man inte råkar ut för nått, t ex snackar med nån gammal gubbe, men han säger att han är en tjej i min ålder eller nått, och man bestämmer sedan träffar och grejjer för dom verkar ju så snälla. men sen när man träffar dom visar det sig att det var en gammal gubbe som är pedofil lr nått. såklart så var man ju medveten om att det ofta förekommer, men föreläsnigen var ganska bra faktiskt (: efter det hade vi no och sen slutatde vi, åkte in till stan för dom skulle få in ett par jeans idag på gina jag ville ha, men när jag kommer dit så är ju såklart den storleken jag skulle ha slut, och det var bara den storleken som var slut...har man tur lr ? aja, dom skulle få in fler iaf, men hittade ett par as snygga miss sixty jeans på carlings som satt rätt bra, så får se vilka de blir, blir dom som sitter bäst :D åkte iaf hem sen och har inte gjort så mkt, pappa fick med sig mat hem från farmor (: hehe, mamma är inte hemma ikväll och lagar mat, då ställer farmor upp ;) fick köttfärssås och spagetti, super gott vare (: imorgon efter skolan åker jag in till jobbet, blir bjuden på mat från biteline och vi får godis, chips och dricka hela kvällen :D jobbar till halv 10, får se vad jag hittar på efter det. ikväll blir det en tidig kväll iaf, är förskyld och grymt trött, men nu ska jag städa lite på rummet, pussshej <3

hur kunde jag ha så otroligt fel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0