15 februari

Hejsan, hann inte skriva nått mer igår. Men douglas kom iaf till mig, sen kom chrisitna och andreas. Vi åt mat och satt och pratade lite, sen åkte vi ut och åkte lite i andreas epa alla 4a, lite trångt, men det gick :P  åkte förbi brebba och kollade läget, det hade inte kommit så mkt folk då satt vi åkte ut och åkte lite till, sen åkte vi och hämtade douglas epa så jag och han åkte och pratade med lite folk och pumpade hans däck medans christina och andreas var och skjutsade P & svensson. efter de åkte vi till brebba igen och då var det mer folk där :D var där resten av kvällen förutom att vi var och hämtade hane (: var en rolig kväll hos brebba =) sen åkte jag och douglas hem till mig, kom hem runt 1 tror ja, vi fikade lite och sen hoppade vi i sängen och kollade på film. Imorse vaknade vi ganska tidigt och halv 12 åkte douglas och skulle göra nått med hane. nu har jag duschat och städat lite, nu ska jag göra mig klar för ska ta 14.15 bussen in till stan och douglas är så snäll och kommer och skjutsar mig till bussen, puss på han (:  men hare bra,  p u s s h e j < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0